Posted in Հայոց լեզու

Մայրենի լեզու 380-385

380.Սխալները գտի՞ր,

ա) ըստ կադմփսծ խոսքի՝ կետադրությո՞ւնը ճշտիր, բ) ըստ կետադրության՝ խո՞սքը ճշտիր:

Մի անգամ, ուշ երեկոյան. Ռեզերֆորդը մտավ լաբորատորիա: Թեև ուշ էր. բայց նրա բազմաթիվ աշակերտներից մեկը հակված էր գործիքների վրա ու ինչ-որ բան էր անում:

  • Ի՞նչ եք անում այսքան ուշ,- հարցրեց գիտնականք:
  • Աշխատում եմ,- հետևեց պատասխանը:

Ռեզերֆորդր զարմացավ, ինչո՞ւ, ցերեկն ի՞նչ էիք անում:

  • Աշակերտը պատասխանեց,- որ ցերեկն էլ է աշխատում:

* Վաղ առավոտյան էյ ե՞ք աշխատում:

  • Այո՜, պրոֆեսո՛ր.- հաստատեց աշակերտը’ հայտնի գիտնականի շուրթերից գովեստի խոսքեր լսելու հայսով:

Ռեզերֆորդը մռայլ վեց ու զայրացած հարցրեց, թե իսկ Ե՞րբ եք մտածում:

  1. 381.Երկու նոր տեքստ ստացիր’

ա) բարդ նախադասությունները դերբայական կապակցությամբ նախադասությունների վերածե(ով,

բ) բարդ նախադասությունները երկուական նախադասություններ դարձնելով:

Ժամանակին մարզը հրաժեշտ կտա ցամաքային այն միջավայրին, որտեղ ինքր մարդ դարձավ: Արեգակնային լույսով ողողված հարթավայրերից ու բյուրներից կտեղափոխվի ծովի խորքը, որպեսզի ջրային էւսկների նման բնակվի ծովի հատակին կառուցված տնևրու մ: Մարդկությանն այդպիսի ապագա է գուշակում օվկիանոսագետ ժակ Իվ Կուստոն, որը համաշխարհային հռչակ է ձեռք բհրել:

Չնայած որ հնագու յն ժամանակներից նավերն ակոսում են օվկիանոսի մակերեսը, ջրային տարերքը ւեսրդուն խորյժ է մնացեր Պրոֆեսոր Պիկարի որդին’ ժան Պիկարը, որն իջավ օվկիանոսի ամենախոր-անդա նդ Մարիանյան իջվածքը, ծովի անդորրը խռովող միակ հանդուգն էր: Իսկ Կասսան պնդում է, թե մարդը ջրի տակ ապրերուն կարող է վարժվել:

382.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s